- Super User
- Uncategorised
- Hits: 43187
centrumeditatii@yahoo.ro
0345.56.64.43 - 0768.712.444
STRUCTURA CURS
Proiectarea didactica:
Evaluarea rezultatelor invatarii
Curriculum
Inscrierile se fac telefonic intre orele 10.00-18.00 sau completand formularul de mai jos.
Curs titularizare / definitivat invatatori
Curs matematica invatatori
Curs titularizare / definitivat educatori
Curs gradul 2 educatori
Curs gradul 2 invatatori
Curs metodica prof. limba romana titularizare / definitivat / grad 2
Curs metodica profesori / maistri titularizare / definitivat / grad 2
Curs aplicatii metodica invatatori titularizare / definitivat
Curs aplicatii metodica educatori titularizare / definitivat
Curs gramatica
APLICATII
- Strategii didactice traditionale si moderne utilizate in educatia timpurie
- Metode, mijloace, materiale didactice, forme de organizare a activitatilor de invatare;
APLICATII
- Evaluarea in educatia timpurie: functii, forme de evaluare (evaluare initiala, evaluare formativa/ continua, evaluare sumativa/ cumulativa), metode si instrumente de evaluare - traditionale si moderne;
APLICATII
- Jocul in educatia timpurie
- definirea jocului si specificul lui in prescolaritate; functiile si clasificarea jocurilor; exemplificare diferite tipuri de jocuri;
APLICATII
- Modalitati specifice de realizare a activitatilor didactice in educatia timpurie: memorizare, convorbire, povestire si repovestire, lectura dupa imagini, observarea, joc didactic, exercitiu cu material individual, joc-exercitiu, joc de rol, joc logico-matematic, joc cu text si cant, joc muzical, joc de miscare, joc de creatie, lectura educatoarei, dramatizare;
Rezolvari de subiecte propuse si din anii anteriori.
STRUCTURA CURS
Prezentarea, explicarea si exersarea pentru fiecare metoda din programa (explicatia, conversatia euristica, demonstratia, exercitiul, povestirea, metoda fonetica analitico-sintetica, lectura explicativa, lucrul cu manualul, invatarea prin descoperire, problematizarea, jocul didactic, jocul de rol, dramatizarea, observarea; metode de invatare prin cooperare; metode de predare-invatare moderne: turul galeriei, brainstorming, ciorchinele, stiu/vreau sa stiu/am invatat, RAI, cubul, schimba perechea.)
Evaluarea initiala / continua / finala
Evaluarea traditionala (orala, scrisa, practica)
REZOLVARE SUBIECTE PROPUSE SI SUBIECTE DIN ANII ANTERIORI
CURS METODICA PROFESORI/MAISTRI
TITULARIZARE/DEFINITIVAT/GRAD 2
12 ORE- 200 LEI
STRUCTURA CURS
1. Curriculum scolar - Componentele curriculumului scolar: plan-cadru (trunchi-comun, curriculum diferentiat, curriculum la decizia scolii), programa scolara, elementele componente ale programei scolare, manuale scolare;
2. Proiectarea si organizarea instruirii: (planificari, tipuri de lectii);
3. Strategii didactice utilizate in procesul de predare-invatare-evaluare:
4. Evaluarea rezultatelor invatarii
5. Rezolvari de subiecte din anii anteriori
STRUCTURA CURS
Curriculum scolar - Componentele curriculumului scolar: plan-cadru (trunchi-comun, curriculum diferentiat, curriculum la decizia scolii), programa scolara, elementele componente ale programei scolare, manuale scolare;
Aplicatii CDS
Proiectarea si organizarea instruirii: (planificari, tipuri de lectii);
Strategii didactice utilizate in procesul de predare-invatare-evaluare:
Evaluarea rezultatelor invatarii
Rezolvari de subiecte din anii anteriori
STRUCTURA CURS
Capitolul 1
Capitolul 2
Capitolul 3
- Partile principale de propozitie: subiectul, predicatul, acordul predicatului cu subiectul;
- Partile secundare de propozitie: atributul, complementul.
- fraza;
- delimitarea propozitiilor in fraza; felul propozitiilor; expansiunea si contragerea;
- raporturile sintactice in fraza: de interdependenta, de coordonare si de subordonare in
propozitie si in fraza;
- exprimarea raporturilor sintactice in propozitie si in fraza;
- tipuri de subordonate in fraza: subiectiva, predicativa, atributiva, completiva, circumstantiale, completiva prepozitionala.